Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 10:00 до 18:00
СБ -
НД: Вихідні дні
або
Зворотній зв'язок
Ім'я
UA RU

FAQ

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дату покупки) - Ви можете товар, який не використовувався, збережений товарний вигляд та споживчі властивості, та відсутній у переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
    - Обмінювати на аналогічний без перерахунку вартості;
    - Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахунком вартості;
    - Повернути та отримати сплачені за нього кошти

    Як оцінити безпеку товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих ​​слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше сколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на запитання: "Купив би я цей товар у такому вигляді, як новий?"

    Якщо товар не підійшов Вам з суб'єктивних причин (за кольором, формою, габаритами тощо) - магазин стягує 20% вартості замовленого Вами товару за порушення цілісності заводського пакування та транспортування товару зі складу в магазин і назад!

  • ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з його продажу. Він зазвичай зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або іншому документі, що додається до товару). На сайті, в карточці Вашого товару

  • ЧИ ЗДІЙСНЮЄТЕ ВИ ДОСТАВКУ ДО КВАРТИРИ І ПІДЙОМ НА ПОВЕРХ?

    Будь ласка, зверніть увагу на те, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів техніки, складності підйому та наявності ліфта (куди товар вміщується в упаковці).

  • ЧИ МОЖНА ПРИДБАТИ ТОВАР У РОЗСТРОЧКУ?

    Так, Ви можете скористатися послугою "Розстрочка online". Ви підписуєте електронний договір розстрочки і оплачуєте перший платіж до отримання товару, згідно отриманих інструкцій. Решту платежів оплачуєте до 20 числа кожного місяця. Зазначені суми платежів - остаточні. Повне онлайн-оформлення, без візитів в банк та довідок, ніяких прихованих платежів і страховок.

  • Я ОТРИМАВ ТОВАР З ВИДИМИМИ ПОШКОДЖЕННЯМИ, ЩО РОБИТИ?

    Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника пункту видачі. PhotoLine не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Повноцінна гарантія та післягарантійне обслуговування
Повноцінна гарантія та післягарантійне обслуговування
Тільки новий, запечатаний товар від виробника
Тільки новий, запечатаний товар від виробника
Доставка по всій Україні
Доставка по всій Україні
Самовивіз з поштоматів
Самовивіз з поштоматів