Гарантія та обмін
Гарантійні умови
Гарантія дійсна упродовж гарантійного строку з дати продажу. (Гарантія + безкоштовний сервіс.) Термін безкоштовного сервісного обслуговування обчислюється з моменту закінчення гарантійного терміну. Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов’язання виробника щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, без стягнення плати з покупця (споживача) (покупець сплачує тільки вартість запчастин).
Продавець гарантує відповідність якості Товару вимогам законодавства протягом гарантійного строку, що розпочинає свій перебіг з дати поставки/продажу Товару (далі – гарантійний строк).
12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування).
Гарантійне обслуговування здійснює сервісний центр вказаний в гарантійному талоні:
Для звернення по гарантійному обслуговуванню вам необхідно пред'явити заповнений гарантійний талон (заповнюється продавцем компанії) і товарний чек.
Термін гарантійного ремонту та діагностики займає до 14 днів, слід враховувати, що, якщо обладнанню потрібний особливо складний ремонт, термін може бути збільшений до 60 календарних днів з дати надходження апарату в сервісний центр.
Обмеження відповідальності:
Інтернет-магазин PhotoLine залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні товарів при недотриманні гарантійних умов експлуатації або спірних обставин. Компанія PhotoLine також володіє правом виносити остаточне рішення чи підлягає обслуговуванню товар по гарантії.
Докладніші відомості про процес і пошкодження призводять до анулювання гарантії:
- Збиток, заподіяний природними явищами, такими як пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка і т.п.;
- Збиток або несумісності, нанесені / викликані порушенням правил установки або забезпеченням нормальної експлуатації товару, в тому числі нестабільне з'єднання провідний / бездротової мережі і нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вібрації, вплив прямого сонячного світла, високої вологості, а також потрапляння вологи всередину пристрою в незалежності має пристрій вологозахист чи ні;
- Збиток, заподіяний в результаті самовільного ремонту або розбирання товару;
- Збиток, заподіяний периферійними пристроями сторонніх виробників (в тому числі видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару, такі як обпечені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування, конденсат і т.п.);
- Отримання рут прав, зміна налаштувань інженерного меню, зміна і перепрошивка firmware, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
- Тріщини на РК-дисплеї і деталях з пластика, а також інші дефекти, що виникли в результаті механічного пошкодження;
- Наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється:
- на кабелі, перехідники, чохли, навушники, пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), документацію до пристрою;
- на носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням, карти пам'яті) і записане на них програмне забезпечення (ПО);
- на витратні матеріали і деталі природного зносу (акумулятори, Oled / Amoled екрани, зовнішні механізми, наприклад: мотори / двигуни, щітки, колеса і т.п.,);
- Наявність на дисплеї п'яти (5) і менше дефектних пікселів, а також п'ятнадцяти (15) дефектних субпікселів, що, згідно з політикою виробника, не рахується гарантійним дефектом;
- на природний знос пристрою та його комплектуючих;
- на встановлене виробником ПЗ (програмне забезпечення), а також на сумісність з стороннім ПЗ (встановлене користувачем або сторонніми особами).
Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 днів.
Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо:
- Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд (тобто зовнішній вигляд, який він мав у магазині До покупки), відсутні потертості, подряпини та інші сліди використання;
- Товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
- Неушкоджена упаковка (не пошкоджені / не вскриті заводські пломби, блістер);
- Збережені (не пошкоджені) ярлики і маркування виробника;
- Ярлики, маркування, заводські плівки (на екрані, камері та інших частин апарату) не пошкоджені та не знімалися;
- Немає наговорених хвилин, смс, мегабайт (допускається до 5хв., 5смс., 5мегабайт., І т.д.);
- Є АКТ від сервісного центру (вказано в гарантійному талоні) який свідчить, що техніка належної якості;
- Претензії на виконані послуги (поклейки стекол або плівок, обрізка сім карт і т.д), після оплати і отримання товарного чека НЕ приймаються;
- Обміну та поверненню не підлягають: навушники (будь-яких типів), пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), наручні годинники (будь-яких типів), фітнес-трекери.
- При поверненні товару належної якості, ми повернемо вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки;
Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі 10% від вартості замовленого вами товару.
Обмін та повернення товару неможливе - якщо ви замовляли товар за індивідуальним замовленням, то відповідно до наших правил ви не можете відмовитися від товару належної якості, так як зазначений товар може бути використаний виключно споживачем замовником.