FAQ
-
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дату покупки) - Ви можете товар, який не використовувався, збережений товарний вигляд та споживчі властивості, та відсутній у переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
- Обмінювати на аналогічний без перерахунку вартості;
- Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахунком вартості;
- Повернути та отримати сплачені за нього коштиЯк оцінити безпеку товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше сколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на запитання: "Купив би я цей товар у такому вигляді, як новий?"
Якщо товар не підійшов Вам з суб'єктивних причин (за кольором, формою, габаритами тощо) - магазин стягує 20% вартості замовленого Вами товару за порушення цілісності заводського пакування та транспортування товару зі складу в магазин і назад!
-
ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару обчислюється з його продажу. Він зазвичай зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або іншому документі, що додається до товару). На сайті, в карточці Вашого товару
-
ЧИ ЗДІЙСНЮЄТЕ ВИ ДОСТАВКУ ДО КВАРТИРИ І ПІДЙОМ НА ПОВЕРХ?
Будь ласка, зверніть увагу на те, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів техніки, складності підйому та наявності ліфта (куди товар вміщується в упаковці). -
ЧИ МОЖНА ПРИДБАТИ ТОВАР У РОЗСТРОЧКУ?
Так, Ви можете скористатися послугою "Розстрочка online". Ви підписуєте електронний договір розстрочки і оплачуєте перший платіж до отримання товару, згідно отриманих інструкцій. Решту платежів оплачуєте до 20 числа кожного місяця. Зазначені суми платежів - остаточні. Повне онлайн-оформлення, без візитів в банк та довідок, ніяких прихованих платежів і страховок.
-
Я ОТРИМАВ ТОВАР З ВИДИМИМИ ПОШКОДЖЕННЯМИ, ЩО РОБИТИ?
Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника пункту видачі. PhotoLine не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.



