Гарантія і сервіс
Гарантійні умови
Гарантія дійсна упродовж гарантійного строку з дати продажу. (Гарантія + безкоштовний сервіс.) Термін безкоштовного сервісного обслуговування обчислюється з моменту закінчення гарантійного терміну. Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов’язання виробника щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, без стягнення плати з покупця (споживача) (покупець сплачує тільки вартість запчастин).
Продавець гарантує відповідність якості Товару вимогам законодавства протягом гарантійного строку, що розпочинає свій перебіг з дати поставки/продажу Товару (далі – гарантійний строк).
12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування).
Для звернення по гарантійному обслуговуванню вам необхідно пред'явити заповнений гарантійний талон (заповнюється продавцем компанії) і товарний чек.
Термін гарантійного ремонту та діагностики займає до 14 днів, слід враховувати, що, якщо обладнанню потрібний особливо складний ремонт, термін може бути збільшений до 60 календарних днів з дати надходження апарату в сервісний центр.
Обмеження відповідальності:
Інтернет-магазин PhotoLine залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні товарів при недотриманні гарантійних умов експлуатації або спірних обставин. Компанія PhotoLine також володіє правом виносити остаточне рішення чи підлягає обслуговуванню товар по гарантії.
Докладніші відомості про процес і пошкодження призводять до анулювання гарантії:
- Збиток, заподіяний природними явищами, такими як пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка і т.п.;
- Збиток або несумісності, нанесені / викликані порушенням правил установки або забезпеченням нормальної експлуатації товару, в тому числі нестабільне з'єднання провідний / бездротової мережі і нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вібрації, вплив прямого сонячного світла, високої вологості, а також потрапляння вологи всередину пристрою в незалежності має пристрій вологозахист чи ні;
- Збиток, заподіяний в результаті самовільного ремонту або розбирання товару;
- Збиток, заподіяний периферійними пристроями сторонніх виробників (в тому числі видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару, такі як обпечені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування, конденсат і т.п.);
- Отримання рут прав, зміна налаштувань інженерного меню, зміна і перепрошивка firmware, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
- Тріщини на РК-дисплеї і деталях з пластика, а також інші дефекти, що виникли в результаті механічного пошкодження;
- Наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
Гарантія та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється:
- на кабелі, перехідники, чохли, навушники, пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), документацію до пристрою;
- на носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням, карти пам'яті) і записане на них програмне забезпечення (ПО);
- на витратні матеріали і деталі природного зносу (акумулятори, Oled / Amoled екрани, зовнішні механізми, наприклад: мотори / двигуни, щітки, колеса і т.п.,);
- Наявність на дисплеї п'яти (5) і менше дефектних пікселів, а також п'ятнадцяти (15) дефектних субпікселів, що, згідно з політикою виробника, не рахується гарантійним дефектом;
- на природний знос пристрою та його комплектуючих;
- на встановлене виробником ПЗ (програмне забезпечення), а також на сумісність з стороннім ПЗ (встановлене користувачем або сторонніми особами).
Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 днів.
У нашому інтернет-магазині Ви можете знайти товари, які мають особливий статус - товар за індивідуальним замовленням. Це означає, що ці товари переміщаються (доставляються) зі складу спеціально для Вас.
*Товар за індивідуальним замовленням не підлягає поверненню або обміну в рамках 14 днів, як це передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”. Це пов’язано з тим, що такий товар не може бути повернутий на склад або використаний іншими покупцями через його унікальний характер.
Ми просимо Вас уважно обирати товар за індивідуальним замовленням та перевіряти всі деталі перед оформленням замовлення. Якщо у Вас виникли питання або сумніви, будь ласка, звертайтеся до нашого консультанта за телефоном або електронною поштою. Ми завжди раді допомогти Вам!
Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо:
- Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд (тобто зовнішній вигляд, який він мав у магазині До покупки), відсутні потертості, подряпини та інші сліди використання;
- Товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
- Неушкоджена упаковка (не пошкоджені / не вскриті заводські пломби, блістер);
- Збережені (не пошкоджені) ярлики і маркування виробника;
- Ярлики, маркування, заводські плівки (на екрані, камері та інших частин апарату) не пошкоджені та не знімалися;
- Немає наговорених хвилин, смс, мегабайт (допускається до 5хв., 5 смс, 5 мегабайт, І т.д.);
- Є АКТ від сервісного центру (вказано в гарантійному талоні) який свідчить, що техніка належної якості;
- Претензії на виконані послуги (поклейки стекол або плівок, обрізка сім карт і т.д), після оплати і отримання товарного чека НЕ приймаються;
- Обміну та поверненню не підлягають: навушники (будь-яких типів), пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), наручні годинники (будь-яких типів), фітнес-трекери.
- При поверненні товару належної якості, ми повернемо вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки;
Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі 10% від вартості замовленого вами товару.
Обмін та повернення товару неможливе - якщо ви замовляли товар за індивідуальним замовленням, то відповідно до наших правил ви не можете відмовитися від товару належної якості, так як зазначений товар може бути використаний виключно споживачем замовником.
Якщо в гарантійний термін в товарі з'явився недолік, Вам слід звернутися до авторизованого сервісного центру, який проводить гарантійне технічне обслуговування (ремонт) товару. Гарантійне обслуговавуння (ремонт) може бути надано тільки на товар, вказаний в Гарантійному талоні. У гарантійне обслуговування приймаються товари без слідів бруду та пилу. Перед зверненням, покупець самостійно приводить виріб в чистий вигляд. Брудні вироби або з неприємним запахом обслуговуватися не будуть.
Для звернення до уповноваженого сервісного центру Вам необхідно надати:
- чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі);
- товар з недоліком;
- повний комплект упаковки товару;
- гарантійний талон, в якому розбірливо записано марку, модель та серійний номер товару, печатка та підпис продавця, ПІБ та підпис споживача;
- документ що підтверджує факт придбання товару.
У разі недотримання Вами вищезазначених умов, уповноважений сервісний центр може відмовити у гарантійному технічному обслуговуванні (ремонті) товару. Гарантійні зобов’язання жодним чином не поширюються на третю сторону (особу) або, якщо товар використовувався в комерційних цілях чи не за своїм прямим призначенням.
Термін гарантійного ремонту та діагностики займає до 14 днів, слід враховувати, якщо виробу потрібно особливо складний ремонт, термін може бути збільшений до 60 календарних днів з дати надходження апарату в сервісний центр.
Звертаємо Вашу увагу, що у випадку, якщо під час діагностики товару буде встановлено, що дефект стався внаслідок неправильного використання або з вини клієнта, або якщо дефект не буде підтверджений, відповідальність за оплату діагностики несе клієнт. В такому випадку, ми повідомляємо вам про результати діагностики та розраховуємо вартість робіт, пов'язаних із діагностичною роботою сервісного центру.
Доставка великогабаритних товарів неналежної якості і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця. У всіх інших випадках, включаючи повернення товарів належної якості, витрати на доставку несе покупець. Якщо в ході діагностики сервісний центр підтвердить, що товар належної якості і діагностика не підтвердить істотних недоліків повернення такого товару споживачеві здійснюються за рахунок споживача.



